Szolgáltatások
Keresőoptimalizálás sajtómegjelenésekkel

A „magyar internet” Google és Facebook univerzumra van felosztva, így aki valamit árul (és bizony mindenki árul valamit), annak ezen a két felületen kell megállnia a helyét. A Google univerzumban való sikeresség egyik nyitja az AdWords mágusok kezében van, akik patikamérlegen kimérik, hogy hirdetésünk célba érjen.

Keresőoptimalizálás természetesen

Ugyanakkor az agresszív marketingesek és reklámszakemberek évtizedes ténykedése miatt gyakran joggal fogadjuk kétkedéssel a hirdetéseket, átgörgetjük azokat, és a sokkal szexibb „természetes” találatokat ajándékozzuk meg bizalmunkkal.

SEO helyezés – komoly munka a jó natív megjelenés

Hogyan érhetünk el jó helyezést a Google-ön? A „legelső” honlapunk optimapizálása, sok releváns szöveg, meghintve megfelelő méretű közcímekkel, metaadatok kitöltése, keresztbelinkelés stb. És mi van, ha már eltoltuk ezt a lehetőséget a falig?

Linképítés sajtómegjelenésekkel

Ha már nem tudjuk weboldalunkat tovább optimalizálni, és hiába nyomjuk ki magunkból a megfelelő méretű és minőségű tartalmakat, akkor jön a linképítés. Mindez nagyon leegyszerűsítve annyit takar, hogy olyan, a Google által megbízhatónak bélyegzett, magyarán stabil forgalmat bonyolító, releváns honlapokról szerzünk linkeket, amik weboldalunkra/tartalmainkra mutatnak. És ha még releváns kifejezésre is mutat az a link, akkor megy a kasza!!! Például az Alright Communications-al közösen jegyzett PR-kampányunkban a Content ’n more (CNM) honlapjára a sajtómegjelenés linkkel lehetett eljutni, ami fel is nyomta a honlap Domain Authorityjét 8-ról 18-ra.

Relevancia és Domain Athority: linképítési matek

Milyen oldalak bírnak nagy és stabil forgalommal? Természetesen a különféle sajtótermékek, amik jó esetben a sok közül az egyik legfontosabb attribútumot is szállítják, ami a relevancia, jelen esetben ez azt jelenti, hogy honnan mutatnak rá linkek. De mielőtt elsüllyednénk a weboldal-analizálás szerteágazó tudományába (ami teljes mélységében nem is a CNM feladata), nézzük a MOZ skálázását, ami Page Authority és Domain Authority számokban foglalja össze közérthetőbben a honlapok értékeit. Egész egyszerűen: nagy szám jó, kis szám kevésbé, és ami nagyon fontos, exponenciálisan nő, magyarán 1-től 10-ig eljutni nem olyan nagy meló, mint 41-ről 42-re lépni. (Itthon a legmagasabb DA-val rendelkező honlap a cikk megjelenésekor a hvg.hu, 80-al, az index.hu 78-on áll, a 24.hu 77-en, míg az origo.hu 72-n., de már 35 felett érdemes lehet használni egy oldalt, 40 környékén meg már örülünk… a lista egyébként 100-ig megy, ami maga a Google.)

A CNM-nél a linképítés és az online sajtómegjelenés kéz a kézben jár

El kell mondani, hogy itthon még sok ügynökség nem él azzal az igen egyszerű lehetőséggel, hogy a PR kampánya SEO értékeket is vigyen. No de mi a CNM-nél egyenesen építünk erre! És hogy hogyan? Nemes egyszerűséggel a PR kampány egyes megjelenéseit exkluzívvá tesszük, magyarán a halandó emberek, és ami még fontosabb, a Google robotjai számára is egyedi/elütő cikket fabrikálunk ugyanabban a témában, és a honlapra szabva ékesítjük linkekkel. Ugyan több a munka vele, de egyszerűen egyes oldalak olyan értékesek, hogy nem szabad hagyni, hogy az ott megjelenő cikkekre rásüssék a Google robotjai az ismétlődő anyagoknak szánt büntetést.

Szóval, ha brandet és SEO-t is építenél, keress minket bátran!

Kapcsolat

Content ‘N More kommunikációs ügynökség

1068 Budapest
Szófia u. 33. fsz. 2.

Rólunk

Kik vagyunk mi?

Ha van egy jó sztorid, segítünk elmondani, ha még nincs, akkor együtt megalkotjuk a TE TÖRTÉNETED.

Hogyan dolgozunk?

Munkánkat az ügyféllel szoros együttműködésben végezzük, mivel csak így mérhetjük fel kellő alapossággal az igényeket, érthetjük meg a konkrét feladatot és határozhatjuk meg közösen a célokat.

Miért válassz minket?

Minden ügyfélnek egyedi megoldásokat kínálunk, mivel úgy tartjuk, hitelesen kommunikálni csak így lehet.