Partnereink
Vespucci Partners
Sajtómegjelenések, nem csak startupoknak és kockázati tőke alapoknak
Hogyan néz ki számszerűsítve egy (majdnem) egy éven át szövögetett együttműködés a Content ’n more-nál (CNM) sajtómegjelenésekben és PR-kampányokban, kérdezitek? Budapest és a közép-európai régió valószínűleg legfantasztikusabb kockázati tőkealap-befektetőjének, a Vespucci Partnersnek, kiemelten Sohajda Júliának, aki többi között az amcsi Forbes 30u30 listájára is felkerült, köszönhetően most megtudhatjátok. Természetesen a portfóliócégeiknek, mint a Poliloop, Haris Digital és Mollia is hatalmas szerepe volt abban, hogy legyen érdekes és értékes sajtómegjelenés! De beszéljenek a számok: több mint 100 sajtómegjelenés, egyebek között interjú a Forbes, a Privátbankár, az Origo, a Világgazdaság, a ProfitLine és a ComputerWorld hasábjain. A PR-kampányok során, melyből a legtermékenyebb 24 átvételt hozott, olyan oldalakon sikerült megjelenni, mint az Index, a Napi.hu, a Pénzcentrum, Üzletem.hu, csak hogy néhányat említsek. És ha már 24, akkor a Poliloop RTL Klubos szereplését kell megemlíteni, ugyanis a 24.hu címlapján csücsült a műsor leirata, de voltak rádiós megjelenések is (Jazzy és Spirit FM), melyek cikk formában a magyar nyelvű sajtó mellett angolul is megjelentek a BBJ és a Daily News Hungary-nak köszönhetően. A célzott szakmai cikkeket meg csak mint a cukrozott cseresznye a hab tetején, biggyeszteném ide, azaz lejjebb. Ha megéheztél, írj rám valahol és neked is összerakunk egy menüt!
PR-kampány 14 releváns megjelenéssel
Rögtön egy komolyabb PR-kampánnyal „kezdtük” az évet, a cikk erősen szakmai tartalma miatt gazdasági portálok voltak terítéken, egész szép számban 😊
https://profitline.hu/Komoly-tehertol-mentesult-a-teljes-hazai-kockazatitoke-iparag-420088
https://www.origo.hu/gazdasag/20210329-hatalmas-segitseget-kaptak-a-magyarstartupok.html
https://mfor.hu/cikkek/vallalatok/eltoroltek-a-startupok-eletet-megnehezito-korlatozast.html
https://privatbankar.hu/cikkek/vallalat/fellelegezhet-a-hazai-kockazatitoke-iparag.html
https://piacesprofit.hu/kkv_cegblog/erre-a-lepesre-vart-sok-startup-es-kockazati-tokealap-kezelo/
https://startuponline.hu/komoly-tehertol-mentesulnek-a-megvalositas-fazisaba-lepo-hazai-startupok/
http://gazdasagportal.hu/index.php/komoly-tehertol-mentesult-a-teljes-hazai-kockazatitoke-iparag/
https://www.digitalhungary.hu/start-up/Gyors-fejlodesnek-indulhatnak-a-hazai-startupok/11480/
https://markamonitor.hu/2021/03/30/komoly-tehertol-mentesult-a-teljes-hazai-kockazatitoke-iparag/
http://brandtrend.hu/piac/2021/03/29/fellendulhet-a-teljes-hazai-kockazatitoke-iparag
https://www.mmonline.hu/cikk/komoly-tehertol-mentesult-a-teljes-hazai-kockazatitoke-iparag/
Megvan a helye a célzott sajtómegjelenésnek is!
Nem kell mindig a fél magyar sajtót beteríteni sajtómegjelenésünkkel, pláne felesleges, ha a forgalom nélküli portálokra pakoljuk cégünk nevét és linkjét. Elég egy jó sztorinak megtalálni a helyét és: több mint félezer like-ot kaphatunk (ami mondjuk legalább ennyi megtekintés :), mint az mfor.hu cikkén.
https://piacesprofit.hu/kkv_cegblog/400-szazalekos-hozamot-hozott-befektetoinek-a-vespucci-partners/
Több mint 1400 ajánlás csak a Privátbankár oldalán és megjelenés az Index-en
Megjelenések számában, minőségében és kedvelésben is sikeres cikkeknek nem árt, ha jó a sztorijuk. A Vespucci Partners egyik zászlóshajója, a TranscendH2O tízmillió dolláros tőkebevonásával sikeresen hozta a sztorit, így organikusan is nagyot ment a sajtóban, de itt ki kell emelni, hogy egy címlapos „rögzülés” vagy egy facebookos rásegítés kiemelkedő számokat eredményezhet. Ennél vadabbat hozni a magyar internetben komoly feladat, de ha valaki valóban világot vált meg, mint a Vespucci másik zászlóshajója, a Poliloop, akkor nem lehetetlen (velük 2020-ban robbantottunk bankot a Forbes segítségével).
https://index.hu/gazdasag/2021/05/13/magyar-startup-siker/
https://www.technokrata.hu/egazdasag/startup/2021/05/12/transcend-10-millio-dollar-tokebevonas/
Találjuk meg a sajtónak kedves történetünket!
Madaras Liz, a Poliloop társalapítója nemzetközi szinten is jegyzett startupper, sajtós szakmai szempontból Reuters-interjúja a mindennek a teteje is! Nem véletlen, hogy a történetszövésbe belekerülnek, melynek ékes példája a ProfitLine oldalon megjelent interjú. Ezenfelül itthon az RTL Klubban szerepeltek, amit egy kedves kolléga intézett, de a 24.hu-s címlapos megjelenést már a CNM!
https://sokszinuvidek.24.hu/eletmod/2021/10/08/muanyag-ujrahasznositas-poliloop-magyar-innovacio/
A kockázati tőkealap-kezelő arca, Sohajda Júlia az amerikai Forbes-ig szárnyalt
A Vespucci Partners arca, Sohajda Júlia, aki 2021-es számtalan sajtószereplése után, idén több hazai és nemzetközi listára is felkerült, mint a BBJ és a csúcsot jelentő amerikai Forbes. Lejjebb egy szelete annak a munkának, ami elhozta a kockázati tőkealap-kezelő társalapítójának számára. Meggyőződésem, hogy az angol nyelvű megjelenések is kellettek a sikerhez!
https://startuponline.hu/noi-energiaval-hatar-a-csillagos-eg
https://www.origo.hu/itthon/20210817-sohajda-dollarmilliokat-fektetunk-magyar-startupokba.html
https://bbj.hu/business/tech/innovation/hsup-build-a-startup-from-scratch
https://startuponline.hu/a-vilag-legfontosabb-piacat-vette-celba-a-haris-digital/
https://startuponline.hu/hsup-epits-fel-egy-startupot-a-nullarol
https://markamonitor.hu/2021/12/01/ezek-voltak-a-websummit-2021-tapasztalatai-befektetoi-szemmel/
https://www.hrportal.hu/hr/ezert_jobb_egy_startupnal_dolgozni__mint_egy_multinal-20210924.html
https://www.hrportal.hu/hr/mar_az_egyetem_alatt_is_erdemes_startupnal_dolgozni-20211008.html
https://startuponline.hu/hogyan-nyitotta-meg-a-vespucci-partners-a-poliloop-elott-allo-kapukat/
https://startuponline.hu/a-transcend-megoldasa-felszamolja-a-mernoki-munka-legunalmasabb-reszet/
Poliloop és Haris Digital a SelectUSA Investment Summiton
A startupok a hírvilág részévé váltak, hiszen a sztori itt is mindig magávalragadó: jön a legkisebb fiú/lány és királyfi/királylány lesz belőle. Ugyanakkor éppen ezért valamit villantani is kell, ha át akarjuk ütni a szerkesztőségek ingerküszöbét, ilyen lehet egy sikeres külföldi szereplés és/vagy egy jó PR-os!
https://startuponline.hu/a-vespucci-partners-a-vilag-elvonalaba-repitette-a-magyar-startupokat/
https://profitline.hu/A-Vespucci-Partners-a-vilag-elvonalaba-repitette-a-magyar-startupokat-423558
https://privatbankar.hu/cikkek/vallalat/nagyot-ment-ket-magyar-startup-az-usa-ban.html
https://mfor.hu/cikkek/vallalatok/hatalmas-sikert-ert-el-ket-magyar-startup-az-usa-ban.html
https://www.facebook.com/startuponline.hu/posts/2021383114718705
17 megjelenés a Haris Digital PR-kampányával
A sajtómegjelenések száma talányos valami, ha például eladunk, lehet, hogy egy jól megválasztott helyen, egy egyhetes elhelyezés sokkal jobb, mint egy mindent beborító kampány, melynek szintén megvannak az előnyei: bizalom- és brandépítés.
https://figyelo.hu/hirek/magyar-startup-siker-a-muanyagiparban-142986/
https://privatbankar.hu/cikkek/vallalat/ujabb-elismerest-kapott-a-haris-digital-iot-megoldasa.html
https://profitline.hu/ujabb-dijat-kapott-a-muanyagipart-aramvonalasito-magyar-startup-427067
https://piacesprofit.hu/kkv_cegblog/ujabb-dijat-kapott-a-muanyagipart-aramvonalasito-haris-digital/
https://haszon.hu/megduplazni/siker/haris-digital/alacsony-gyartasi-hatekonysagra-kinalnak-megoldast
https://www.muszaki-magazin.hu/2021/09/22/haris-digital-ipari-megoldasa-dij/
https://iotmagazin.hu/gazdasag/2021/09/22/haris-digital-iot-megoldasa/amp/
https://startuponline.hu/ujabb-dijat-kapott-a-muanyagipart-aramvonalasito-magyar-startup/
https://www.technokrata.hu/egazdasag/startup/2021/09/22/haris-digital-dijat-kapott/
https://markamonitor.hu/2021/09/24/ujabb-dijat-kapott-a-muanyagipart-aramvonalasito-magyar-startup/
http://insidertech.hu/2021/09/25/ujabb-dijat-kapott-a-muanyagipart-aramvonalasito-magyar-startup/
https://eco.hu/2021/09/25/ujabb-dijat-kapott-a-muanyagipart-aramvonalasito-magyar-startup/
https://ujhirek.hu/ujabb-dijat-kapott-a-muanyagipart-aramvonalasito-haris-digital-16127.html
24 sajtómegjelenés a HSUP világon is egyedülálló kezdeményezéséről
És ha már sajtómegjelenések, amikben még link is van:
https://www.origo.hu/itthon/20210831-egyetemrola-vilagpiacra.html
https://www.vg.hu/cegvilag/2021/08/vilagszinten-is-egyedulallo-a-magyar-hsup-kepzese
https://figyelo.hu/hirek/az-innovacio-igy-jut-egyetemrol-a-vilagpiacra-138968/
https://www.mmonline.hu/cikk/eros-evet-zart-az-egyetemi-startup-program/
https://www.hrportal.hu/c/egyetemrol_a_vilagpiacra-20210831.html
http://brandtrend.hu/kepes-hir/2021/08/31/egyetemrol-a-vilagpiacra
https://trendfm.hu/cimlap/egyetemrol-a-vilagpiacra-16426
https://haszon.hu/megduplazni/siker/startup-vespucci-partners/particle-1
http://insiderblog.hu/blogzine/2021/08/30/ezek-az-egyetemi-startupkepzes-elso-evenek-tapasztalatai/
https://uzletem.hu/iparitinnovacio/hsup-egyetemrol-a-vilagpiacra
http://kaposvarmost.hu/magazin/egyeb/2021/08/31/egyetemrol-a-vilagpiacra.html
https://markamonitor.hu/2021/09/01/vespucci-partners-egyetemrol-a-vilagpiacra/
https://www.muszaki-magazin.hu/2021/08/31/hsup-egyetem-vilagpiac-startup/
https://www.technokrata.hu/egazdasag/2021/08/31/hsup-egyetemrol-a-vilagpiacra/
https://iotmagazin.hu/gazdasag/2021/08/31/egyetemrol-a-vilagpiacra-hsup/
http://hirek.prim.hu/cikk/2021/09/02/egyetemrol_a_vilagpiacra
https://budapestkornyeke.hu/vilagszinten-is-egyedulallo-a-magyar-egyetemi-startupkepzes/
https://atombusiness.hu/iparitinnovacio/hsup-egyetemrol-a-vilagpiacra
https://esemenymenedzser.hu/esemeny-2/hirek-elemzesek/item/30809-egyetemrol-a-vilagpiacra.html
https://estiujsag.hu/gyerekvilag/egyetemrol-a-vilagpiacra
http://businessonline.prim.hu/cikk/145064/
Ha idáig eljutottál, és szeretnél hasonlót, akkor keress meg bátran! Van a Content ’n more tarsolyában tartalomelőállítás, fordítás, FB-kampányok managelése és minden, ami kellhet, hogy észrevegyenek!
Kapcsolat
Content ‘N More kommunikációs ügynökség
1068 Budapest
Szófia u. 33. fsz. 2.
Rólunk
Kik vagyunk mi?
Ha van egy jó sztorid, segítünk elmondani, ha még nincs, akkor együtt megalkotjuk a TE TÖRTÉNETED.
Hogyan dolgozunk?
Munkánkat az ügyféllel szoros együttműködésben végezzük, mivel csak így mérhetjük fel kellő alapossággal az igényeket, érthetjük meg a konkrét feladatot és határozhatjuk meg közösen a célokat.
Miért válassz minket?
Minden ügyfélnek egyedi megoldásokat kínálunk, mivel úgy tartjuk, hitelesen kommunikálni csak így lehet.