Partnereink
Foglaljorvost.hu

Sajtómegjelenés a Foglaljorvost.hu számára

Mindig külön öröm egy olyan vállalkozással dolgozni, ami tényleg kiemelkedőt alkot a területén. Ilyen a FoglaljOrvost.hu is, a hazai piacvezető magánorvos kereső, mely 2011-óta segíti a gyógyulni vágyók és az orvosok egymásra találását, fogalmazzunk úgy, hogy európai módon. Mert hát ugye azt sem kell senkinek magyarázni, aki a valódi Magyarországon él, hogy a hazai közegészségügy állapota ugye olyan, mint Zuzuval társalogni (…), leginkább fájdalmas. Ezért nem meglepő, hogy a FoglaljOrvost.hu rendszerén keresztül alig tíz év alatt több mint egymillió foglalást bonyolítottak, olyanok, akik nem óhajtanak órákat/napokat egy kelet-európai posztapokaliptikus disztópia mellékszereplőjeként eltölteni.

Sajtómegjelenés szervezése őrült médiazajban (is)

A FoglaljOrvost.hu piacvezető szerepéből kifolyólag azt gondolhatnánk, hogy a sajtómegjelenések szervezése gyermekjáték, ugyanakkor első projektünk egy finoman szólva is régóta ketyegő bomba robbanása után esett meg. Itt ugye a magyar egészségügyet fojtogató polip egyik csápjához való hozzányúlásról van szó, ami a hálapénz balkáni intézménye. Annak értékelését, hogy ez hogyan sikeredett, meghagynám azoknak, akik értenek is hozzá, ugyanakkor a piacvezető magánorvos keresőt elnavigálni a diktátumot kísérő médiazajban nagyon is az én feladatom.

Érdemes-e PR-kampányt indítani, ha fokozott a figyelem?

Ősrégi PR-os és sajtós dilemma, hogy ha valami kiemelkedő esemény miatt megnövekedett figyelem irányul a sajtóra, érdemes-e rápróbálni üzenetünk átnyomására. Ugye nagy kérdés, hogy elveszünk-e a sok tartalom között vagy az extra figyelemből jut nekünk is. Jelen esetben egy olyan együttállásról van szó, mikor a FoglaljOrvost.hu és az általa képviselt nőgyógyászok, bőrgyógyászok, fogorvosok, érsebészek stb., és magánklinikák is részesei a történéseknek. Tapasztalatom szerint, ha „külsősként” akarnánk beszállni, akkor is hasonló lenne a történet. Így esett a Siren7 sajtómegjelenés kampányban, ahol a 20 online megjelenés mellett tévés (M1) és rádiós (Rádó1 és Retro Rádió) szereplést is sikerült elérni. Fantasztikus teljesítményem mellett, azt kell igazából kiemelni, hogy érezhető volt a figyelemnövekedés, ami ötödével növelte meg a honlapokról jövő forgalmat.

A linképítés mindig jó!

Mindenképpen meg kell említeni a PR kampányok hosszútávú pozitív hatásait, ami nemes egyszerűséggel a linképítés intézménye. Az Adsolutions Kft.-vel és az Alright Communicationssel közös PR kampányunk is megmutatta, hogy akár ingyen is segítek kkv-knak, továbbá az eljárás kivételesen jól alkalmazható honlapunk Domain Authorityjének (DA) felnyomására is. Annak ellenére, hogy nem erre volt kihegyezve a szöveg – több link is szerepelt benne, a sajátom a legvégén – honlapom DA-ja így is 8-ról 18-ra ugrott.

Természetesen a linképítésnek vannak vegytisztább formái is, amikor exkluzív cikkekkel jelenünk meg a sajtóban. Ilyen esetekben a PR-os figyelemcunami kiesik a kezünkből, azonban mindezt könnyen pótolhatjuk a Facebookon vagy amit megkövetel közönségünk.


https://forbes.hu/uzlet/az-orvosok-nem-katonak-igy-latjak-a-torvenyt-a-maganszektor-kepviseloi/

https://www.origo.hu/itthon/20201009-igy-latja-az-egeszsegugyi-torvenyta-maganszektor.html

https://nepszava.hu/3095032_az-elvezenyelhetoseg-a-kulcs-az-orvosok-helyzetenek-rendezeseben

https://privatbankar.hu/cikkek/vasarlo/komoly-bizonytalansagot-hozhat-az-uj-torveny-a-kisebb-maganrendeloknek.html

https://piacesprofit.hu/tarsadalom/igy-latja-az-egeszsegugyi-torvenyt-a-maganszektor/

https://mfor.hu/cikkek/vallalatok/elfogadhatatlan-az-uj-egeszsegugyi-torveny.html

https://markamonitor.hu/2020/10/12/igy-latja-az-egeszsegugyi-torvenyt-a-maganszektor/

https://www.technokrata.hu/egazdasag/e-egeszsegugy/2020/10/11/igy-latja-az-egeszsegugyi-torvenyt-maganszektor/

http://gazdasagportal.hu/index.php/komoly-valtozast-hozhat-a-maganegeszsegugyben-az-uj-torveny/

https://www.digitalhungary.hu/e-volution/Komoly-valtozasok-a-maganegeszsegugyben/10241/

 

 

Kapcsolat

Content ‘N More kommunikációs ügynökség

1068 Budapest
Szófia u. 33. fsz. 2.

Rólunk

Kik vagyunk mi?

Ha van egy jó sztorid, segítünk elmondani, ha még nincs, akkor együtt megalkotjuk a TE TÖRTÉNETED.

Hogyan dolgozunk?

Munkánkat az ügyféllel szoros együttműködésben végezzük, mivel csak így mérhetjük fel kellő alapossággal az igényeket, érthetjük meg a konkrét feladatot és határozhatjuk meg közösen a célokat.

Miért válassz minket?

Minden ügyfélnek egyedi megoldásokat kínálunk, mivel úgy tartjuk, hitelesen kommunikálni csak így lehet.